stekpanna i huvudet

nu har jag varit hemma i lite drygt en timma..skuttade upp 03.30 och gick till jobbet.vad gör man nu då? jag är sååå understimulerad! problemet med mig är att jag hela tiden vill prestera och göra saker, sitta här hemma och pilla i naveln är inte min melodi alls. visst det är ju jätte skönt att vara färdigjobbad och bara kunna slappa men nu har jag gjort det i en timma och det kryper i hela mig. alla andra är ju at work ( folk med normala arbetstider) och jag, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. det som ligger närmst är ett förslag som jag fick på facebook nyss.. -slå en stekpanna i huvudet på dig själv så du somnar en stund.... hehe....




AJ....


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0