sunny day !

det blev en sväng på stan med frida innan och jag kan nu checka av min trasiga kamera från ''att göra listan'' som jag fortfarande håller på med..hehe..kameran är nu inlämnad och är tillbaka i mina ägor om ca3-4 veckor. tur jag köpte en annan i thailand så man slipper vara kameralös. har även kommit på att jag ska göra en bok ( i stället för ett album) med massa bilder från resan. annars ligger bara bilderna här i datorn för det blir aldrig att jag framkallar dom.

har blivit några timmar i solen med, först en fika med frida och sen spenderade jag nog 2 timmar i brassestolen här hemma på baksidan. jag satt i lä så det var helt sjukt varmt trots att jag bara satt i shorts och bikini! nu har man nog lyckats få fram brännan från resan också :) idag är det 3 veckor sedan jag åkte hem till svea rike ! jösses.. är res sugen som få ! ska jag kanske lägga ner pluggtankarna och dra ner till melbourne i höst? hmm....kommer jag inte in på utbildningen är valet inte svårt , då drar jag direkt :)

nu ska jag snart sticka iväg och träna. knapra lite grönsaker först bara ;)

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0