Tik Tok

03.30 skuttade jag upp idag och traskade till jobbet. på vägen från kristianstad hem till karlskrona igen hade jag instruktören Stefan med mig. Han var där för att ha uppföljning på mig och se om jag sköter mitt jobb ( svett droppe i nacken) och ställa massa säkerhetsfrågor. instruktörerna är ute ungefär en gång om året och kollar så vi kan det vi ska. När vi närmade oss karlskrona fick jag reda på att jag hade klarat turen och uppföljningen och kan behålla mitt jobb ( pust ) ...hehe...

resten av dagen har jag spenderat med anna. vi tog en lååång frukost på waynes typ 2 timmar ( eller frukost och frukost en frukt och en kopp grönt te för min del medans anna smaskade på en god fralla), sen blev det lite shopping bestående av smink, vår skor, halsband, träningskläder och solbrillor :) när vi hade gjort stan så var klockan bara 13..suck vilken lååång dag.vad gör man i karlskrona när man redan har fikat och shoppat??!!joo man traskar iväg till nästa fik.. :) där tog vi en låååång lunch även denna säkert över 2 timmar, där jag smaskade i mig en grekisk sallad men petade bort fetaosten för den ingår inte i min detox, kul lixom..hehe..aja dag 2 nu, bara 8 kvar :)  sen var det dax för shopping igen, denna gången blev det bananer, avocado, nötter och kiwi ..och nu är jag hemma i soffan och inväntar träningen. ikväll ska jag testa ett nytt pass. funktionell träning en timma, nåt styrkepass av nåt slag sen blir det core och magträning i en halvtimma. sen lider även denna dagen mot sitt slut...

och det kryyyper i kroppen! understimulerad är vad jag är.denna dagen har kännts segare än segast.vi har verkligen försökt slåihjäl timmarna men har inte kommit på något att göra här.. visst jag har redan varit uppe 13 timmar nu så det kanske inte är så konstigt att dagarna känns så långa, det är ju inte normalt att skutta upp 03.30...men det kanske är dax att röra på sig också..jag börjar bi rastlös här och malmö är ju vackert! och kunskap kan man ju aldrig få för mycket av sägs det...
nu ska jag ta tummen ur .... och skicka in ansökan till malmö högskola !!




later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0