tröttast

jag tog mig igenom jobbdagen även denna dag. min rast tillbringade jag i solen med lite thaimat , samt inne på Zara där jag hittade världens finaste kavaj som jag tror jag ska införskaffa, marinblå :) 800 kr men det får det vara värt! marint är fint :)

efter jobbet tog jag min träningsvärkande (kan man säga så? troligtvis inte men nu har jag redan skrivit det så nu får det vara kvar) kropp och drog till lokomotion där jag fick dagens chock. asså jag höll på att dö. idag var det inte den vanliga instruktören som höll i bodykombat passet, utan vmboxaren totto! jag har alltid varit rädd för hans träningspass,jag har varit på ett utav hans box pass och har aldrig mer gåt dit.hehe...gaahhh!!han körde skiten ut oss idag..inte så kul att komma helt otränad till ett sånt pass, jag skrattade när jag såg mig själv i spegeln, värre än bambi på hal is i vissa övningar, men samtidigt grät jag innombords..jag vill vara lika tränad som jag var innan resan.. just nu är min kropp i katastrofalt tillstånd !! urk..aja jag överlevde passet och med blodsmak i munnen och svarta prickar för ögonen stapplade jag sedan hemmåt..undra om jag kommer kunna röra mig i morgon...vill man bli fin får man lida pin....

nu ska jag snart sova. är dödens trött ! bara några korta jobbtimmar i ottan imorgon sen är det ledig HELG :)


over and out

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0