typiskt

vit helg it is...vad händer då, jo då slår ju såklart vinsuget till och det piper smsfestinbjudningar i telefonen!! gaahh...vinsuget kan ha något att göra med att jag just fick igång spotify i min dator ( har jag inte fått sen jag kom hem från resan men nu så :) ) och där har jag spenderat ca en och en halv timma nu och fixat nya låtar :) det kan även ha något att göra med att jag har ledig helg, det kan också ha något att göra med att diskberget bara växer och växer och jag har tusen ''måsten'' att göra här hemma som jag bara vill rymma i fran...ja det finns många anledningar till att jag ska korka upp vinflarran jag fick i födelsedagspresent av frida som väntar i kylen...ååhh allt vore mycket lättare om den inte fanns här i hemmet!! Frida detta är ditt fel ;) hehe...

aja 2 saker kan jag i alla fall bocka av från helgens ''att göra lista'' eller till och med två och en halv, jag har tränat - check, köpt detoxkur - check och slängt i en maskin tvätt ( har dock inte torkat och vikt den än) - halv check! och om det nu inte ska drickas vin ikväll så kommer jag säkert kunna bocka av lite fler innan dagen är över..hoppas jag i alla fall..

dagen so far har bjudit på en runda på stan där jag hjälpte angelina klas och hans kompis att hitta en 30års present för dom ska på kalas ikväll sen stötte jag på min kära vänn Mikael, vet inte vad det är när jag träffar honom men när vi ses så skiner jag alltid upp som en sol och fortsätter skina resten av dagen :) vi kanske borde ses lite oftare? hehe...sen blev det fika med sophie och frida samt lite shopping. jag höll dock i pengarna, det enda som inhandlades var detoxkuren och den var det till och med rea på :)

nu ska jag ner i tvättstugan...jjiiihhhaaaa !! :) sen får vi se vad kvällen bjuder på ! förhoppningsvis bara vatten...


later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0