vad ska jag göra med mig själv?

nu har jag varit uppe i exakt 15 timmar. jag har jobbat, promenerat, handlat, lunchat, shoppat, fikat och nyss tränat..hur känns det?! jo tack, har fortfarande överskottsenergi (?!) och börjar undra vad det är för fel på mig själv. jag känner mig lixom inte nöjd och färdig med den här dagen konstigt nog. blir deppig av att sitta här inne i soffan och glo på tv..är det våren med ljuset och värmen som ger mig denna energi eller vad är det?! någon som känner lika dant? jag ska i alla fall ta min ipod och traska ut en sväng vid havet så kanske man lugnar ner sig lite..så brukade i alla fall pappa göra med mig när jag var liten och inte kunde sitta stilla inne hos farmor när vi var här på besök. då gick vi ut så jag fick lite havsluft i mig sen somnade jag alltid som en stock :)


Karlskrona är vackert :)


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0