destination unknown

glädjeskutt !!

idag fick jag beskedet som jag trodde jag skulle få gå och vänta på ett tag nu men icke ! fick mail från Fritidsresor för någon timma sedan, jag har klarat alla deras tester. dvs webbtester, telefonintervju och tillsist hela dagen uppe i stockholm i fredags med gruppintervju och enskild intervju ! nu blir det utbildning på gran canaria 30de september vilket är SNART ! nu måste jag in till planeringen och prata lite om hur jag ska göra med mitt jobb jag har nu..helts vill jag ju ha tjänstledigt såklart men får jag itne det så kommer jag nog faktiskt att säga upp mig..känns lite hårt men ibland måste man chansa !



later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0