det känns att man lever

lördagens sjöslag blev ännu mer galet och ännu mer lyckat är fredagens ! lördagnatten är svårslagen..vaknade i går morse och hittade min hallspegen på golvet bredvid min säng i sovrummet..hmmm...ingen aning om hur den hamnade där och det säger väl en hel del om den natten ! haha...galet kul och igår mådde jag tro det eller ej bara bra..traskade hem till Frida och Jonatan där vi hade mat-marathon och film-marathon allihopa från helgens sjöslag :)

idag är det måndag ! en seg sådan..man är kanske inte riktigt på topp efter diverse drycker helgen bjöd på men idag börjar det nya lifet igen. Höstschemat drar äntligen igång på Lokomotion idag :) nu blir det hälsa och harmoni..visst det kanske blir ytterliggare några vilda sensommarnätter men veckodagarna då kör jag fullt ös inne på lokomotion från och med idag. Jag går uthårt och vid lunchtid ska jag på Powertraining, svettas ut helgens synder kommer bli hårt men som man bäddar får man ligga..

nu ska jag försöka ta mig ner till affären och inhandla frukost ! jösses så seg man kan va ..






inte konstigt att man mår som man gör...en kul hade vi ju :)

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0