en helt vanlig dag på jobb

dagen började ju bra men sen skulle jag ha rast i hässleholm..suck! sveriges tråkigaste håla, nu ligger typ alla mina raster där och det börjar gå mig på nerverna ! när jag hade överlevt 2 timmar och skulle ut och åka tåg igen så står tågtrafiken helt stilla på grund av att något har rivit ner kontaktledningen så tågen inte får ström..suck suck suck !

blev utskälld i vanlig ordning för att folk missar sina flyg, operationstid mm..ja jösses..jag förstår inte hur man kan ta tåget till Kastrup som enligt tidtabell ska vara där 15.00 och man har ett flyg som går 16.30, har man inte mer hjärna och kan planera sin resa mer än så, ja då får man fan skylla sig själv ! aja.. jag satt fast ytterliggare 2 timmar i hässleholm innan jag sen fick skickas i taxi där i från för att inte komma hem allt för sent..det enda bra med dagen var att jag fick jobba tillsammans med Anna hem från Kristianstad, vi jobbar ALDRIG ihop, det var nog 2 år sedan sist men idag så :) annars så har dagen mest varit slitsam och det har bara kännts bra att jag har sagtupp mig ;)

missade träningspassen ikväll och nu sitter jag här i soffan och har funderat på en promenad men kommit underfund med att NEJ, jag är helt slut och stannar hemma..en påse choklad hade suttit på sin plats men NEJ jag tar en banan..kul jul


förmånga timmar på jobb och chokladsug !!

over and out !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0