grus i ögonen

idag när jag slog upp mina två blå kändes det som jag hade en hel sandlåda i ögonen..nu börjar allt slit och alla tidiga mornar kännas..sen lättade det lite eftesom jag fick för mig att det är Fredag i morgon och sovmorgon till kl 7..men när jag sedan traskade till jobbet insåg jag att NEJ det är ju bara onsdag..suck ! well well..nu har jag haft frukostrast här i kristianstad och är faktiskt pigg och glad ! snart bär det av hemmåt så jag har bara 2 timmar kvar på jobbet..sen blir det städning en sväng tror jag...

nu kommer mitt tåg..dax för tjänstgöring !

later

~ L.E

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! =) allt bra idag?

2010-08-11 @ 09:39:46
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0