Hallelulja !!

jag blev helt rörd här hemma i soffan och började nästan lipa nu..
lyssna på detta, detta är MIN MAMMA !!



hon älskar verkligen att sjunga och nu har hon fått spela in en låt, asså bara med sina vänner då på lite skoj, där av ljudkvaliten..fast för min kära mor betyder det nog väldigt mycket ! och hon ska spela in en hel skiva tills hon fyller 50 nästa år ! jisses...mamma kan det där med att sjunga och måla och skriva dikter och allt..min bror är också bra på att måla och sånt..och vad fick jag ?! hmmpf.. jag sjunger bara när jag är ensam hemma eller på fyllan och då vrålar jag väl mest hehe, måla nja...be mig måla en streckgubbe kanske jag lyckas..well well jag har haft denna diskussionen med min kära mor några gånger när jag kännt att man inte riktigt räckertill och då har hon alltid sagt att om hon ens hade lite av den utstrålning som hon tycker att jag har och den förmågan att alltid vara rak på sak och säga vad man tycker så hade hon varit glad..dom orden brukar jag ta fram när jag känner mig nere, jag har dom i ett sms som min kära mamms har skickat till mig så fint när jag var ute på min långresa <3 aja jag och min brossa skojade om att skicka in mamma till Idol en vacker dag men sen kom vi på att hon kommer inte ens våga kolla in i kameran och säga hej..men om vi fyller henne med lite vin är det nog inte omöjligt...hehe...

nä nu ska jag ta mig knäckemacka med massa ägg, lite keso och en proteindrink  ! jag körde alla 3 passen ikväll och mina armar skakar ... på spinningen skakade typ hela jag.. imorgon har man nog onte lite överallt...men nu har jag kickat igång träningen igen ..heja !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0