i halmstad igen fast påväg söder ut :)

då var man tillbaka i halmstad ! jag lämnade ju halmstad för ca 2 timmar sedan och åkte norr ut och det tåget jag jobbade på upp till göteborg var som jag trodde smockfullt. jag kom inte en meter. jag kom knappt in i tåget. hade med mig Jimmie, en kär kollega som sa att jag kunde hoppa av tåget i falkenberg ( innan vi kom upp till göteborg) och åka ner mot malmö i stället. jag gjorde ju ändå ingen nytta och när jag klev av blev det ju platts för ytterliggare en resenär ! två flugor i en smäll :) så nu har jag precis åkt förbi halmstad och ska ner til lund för att byta tåg där så jag kommer hem till karlskrona..tack vare jimmie, att han jobbade själv på tåget, så slipper jag nu vänta i göteborg och åker raka vägen hem  i stället ! lycka :)


later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0