klump i magen

idag har jag ju knegat 9-19, ett pass som brukar var pest och pina men idag så gick det smidigare än smidigast..inget har strulat, ingen har klagat, ingen har varit otrevlig, inga förseningar, glada trevliga kollegor och en Linda på gott humör efter ett morgonspinningpass samt en kalasgod kycklingsallad på rasten i hässleholm. inga fel alls, en lugn och fin dag på jobbet trots mycket resenärer och fullt upp ! toppen tänker ni, jobbigt tycker jag.. för idag lämnade jag in min lapp om uppsägning..lite fel dag att göra det på. klumpen i magen knöt sig ordentligt fast och nästa lite gråt i halsen..usch..kommer tro det eller ej sakna järnvägen och allt som hör där till trots att jag har haft riktigt pissiga dagar och fått ta mycket skit genom dessa åren ! hade varit lättare att lämna in lappen en sån dag när allt bara går fel, när man får så mycket skäll att man bara vill slita sitt hår, slänga av sig sin uniform och hoppa av tåget och ta en taxi hem.. men men...det blir nog bra det här..nu är det vattenmelon och en favorit på tv sen barnaben, fångarna på fortet .. tv4 är bäst !  :)


kan inte beskriva med ord hur mycket jag hade velat vara ute på fortet och svettas, lipa och få mjölksyra och känna adrenalinet pumpa ! drömmen sen man var liten ju, att höra Gunde skrika - skyyynda skyynda, ingenting är omöjligt !
mina vänner, detta önskar jag mig på min möhippa ;)


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0