lady gaga

i natt sov jag som ett litet barn trots oväder utanför..drömde att jag var på koncert med Lady Gaga och den var grymmare än grymmast ! när jag sedan loggar in på facebook fick jag se detta :

When Life Gives You a Bad Romance, show everyone your Poker Face, buy a new Telephone, call Alejandro, and you guys Just Dance

ibland är det lite läskigt att man drömmer om något som sedan återspeglar sig i verkligheten..

well well..nu sitter jag på rast i kristianstad och ska vända tillbaka hem om någon timma. slutar 12.30 och då checkar jag ut efter 13 dagars jobb. ska fira detta med öl och lunch med Frida , vi går båda på ledighet fram till tisdag :) bra planerat nu när det är Sail och härligheter i stan. det jag ser fram emot mest idag är gummibåtsracet vi ska kolla på vid halv sex tiden, fulla människor som ska ro gummibåt och förstapriset är ett VIP-bord inne på Statt ikväll, så jag antar att folk är taggade :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0