ledig men ändå inte

kuckelikuu kl är 7 ! yes då slog jag upp mina två blå.. har varit en effektiv morgon med mycket fix av papper, tågbiljetter och snack med min arbetsledare . i natt drar jag ju upp till Stockholm med nattåget. har en nervös fredag framför mig! sen landar jag i vetlanda över helgen. har ju tatt ut kompledigt fredag lördag och söndag, så jäkla skönt ! ska bara vila upp mig hemma med frisk luft, fika, golf och film :)

nu blir det lite städ och packning. kanske ut i solen en sväng och suga in lite av den sista energi innan hösten kommer. sen blir det en runda på stan med Anna samt lunch ! en bra ledig dag helt enkelt men kan inte riktigt känna mig helt ledig förren jag har min dag i huvudstaden avklarad...


later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0