mamma muuuu

shit vilken dag! omotiverad som få när jag traskade till jobbet men försökte ryckaupp mig..dock inte så lätt när allt bara strular..värst var när vi skulle åka hem mot karlskrona från malmö kl 16.28, värsta rusningen som vanligt,trötta pendlare som är sura och vill hem från jobbet, för få vagnar och sittplatser, trasiga toaletter, förseningar och en påkörning som stoppade upp hela tågtrafiken..ett under att jag kom hem utan en halshuggning ! jag lyckades faktiskt hålla folket hyfsat lugna idag trots allt..

men när jag kom hem kände jag verkligen hur jag behövde frisk luft och en promenad för att rensa hjärnan.skönt..en liten rolig sak som strulade till det lite idag på jobbet var faktiskt att vi hade en ko som gick MITT I SPÅRET !! vi körde långsamt bakom den men den vägrade flytta på sig. tur att bonden hade ringt in och varnat oss för annars hade det blivit gratis hamburgare till alla idag ;) till slut flyttade den lite på sig så vi kunde smyga förbi den men den gjorde oss 15 min sena, fast då skrattade folk mest faktiskt..så det har inte bara varit skit på jobbet idag, lite kul har jag haft också.

I morgon blir det 7.20 - 17.40 , ännu ett 10 timmars pass men i morgon kommer jag ju i alla fall hem i rätt tid så jag kan träna :) då har man i alla fall nåt kul att se fram emot.. nu kollar jag på en dokumentär om SD, mycket intressant faktiskt ! inga mer komentarer om det denna afton..lite vattenmelon slinker det ner här också mellan varven..mums !



tack för idag :)

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0