min första gång

jag var helt deppig innan här hemma som ni kanske märkte i förra inlägget MEN jag tog mig i kragen :) gjorde något som jag aldrig gjort innan....

hyrde film SJÄLV !

en liten sak för er men en stor händelse för mig.har aldrig velat gå ner till filmbutiken på egenhand. känns muppigt att stå där SJÄLV bland alla par och gäng som ska hyra film..typ känna sig mobbad. men jag mötte min räddsla och till min förvåning var det många som skulle hyra film just SJÄLVA :)

jag packade på mig en fet godispåse, en chipspåse och filmen A perfect getaway ! har nästan smällt i mig allt, har inte kunnat käka nåt idag, har kännt mig helt ut och in på nåt sätt men nu har jag nog fått i mig dagsbehovet av kalorier i ett naffs och lite där till..hehe..och jag överlevde filmen men med lite slitna stämmband! jisses som jag har skrikit! sååå läskig film men det roliga var att jag faktiskt fattade vem mördaren var ganska tidigt i filmen..lite nöjd faktisk..men det var läskigt ändå ! helt klart sevärd , bästa jag sett på länge..

nu ska jag snart krypa till sängs..jobb i morgon 10 timmar, hejja !


undra hur mina drömmar kommer vara i natt :s

nattinatt

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0