min terapi

fan vad jag älskar mina träningspass ! äntligen har jag lite possitiva tankar i huvudet och inte bara massa skit som skaver :)

har varit sjukt trött på mitt jobb, irriterat mig på minsta lilla..ha fått ta mycket skit och gnäll nu, denna sommaren har nog varit den drygaste ever på våra tåg, jösses vad folk har varit otrevliga och till slut får man ju nog! detta har jag hakat upp mig på och min bägare har lixom varit nära att rinna över ett antal gånger..MEN nu när jag har tränat skiten ur mig så känns det bra igen..jag tror det är mycket därför jag har tatt åt mig och inte kunnat släppa allt, jag har inte fått träna ut det, har inte fått ta ut mina aggressioner..men det är ju inte så lätt när man jobbar 10 timmars pass till 17 eller 19 på dagarna, det passar inte riktigt in med dom träningspass som erbjuds och inte med min ork heller faktiskt..det har lixom blivit att man bara har kommit hem, gubblat på skiten, gått och lagt sig och gått till jobbet dagen efter och fått ta skit igen..då mår man inte så speciellt bra !

1 timmas spinning och 1 timmas funktionell träning blev skörden ikväll och trots att det var svettigt och jobbigt så bara älskade jag det in i minsta sekund ! och nu mår jag toppen..får jag inte träna så mår jag inte bra, så är det bara! nästa vecka drar höstschemat igång med massa träning :) wiihooo !! SOM jag längtar !!

resten av veckans jobb kommer gå som en dans nu !! har bara korta pass med ( fast måste ju upp i ottan) så nu är det nedförsbacke...slutar tidigt på fredag sen är jag äntligen LEDIG !! lör sön mån till och med :)

och snälla snälla ge oss lite sol, det är ju Sailet här i helgen och då vill vi ha värme, alkohol och kärlek !!

nu är det snart dax för sängen..extrapass i morgon ju ! klockan ställs på 4.30..


sailet är alltid ett galet sjöslag :) jag och frida förra året, inte helt kapabla till att fota...hehe

god natt

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0