morning lediga onsdag

inatt hade jag så starka drömmar som kändes sådär verkliga ni vet. jag drömde att jag var utomlands och badade på en strand, kan ha varit grekland eller nåt och jag var helt frälst i min nya vita Iphone 4..så när jag vaknade idag letade jag efter min kära Iphon bredvid sängen men insåg snabbt att allt bara var en dröm..hehe..attans! ska man kanske införskaffa en? lite sugen är man allt..

solen skiner så jag ska ut på promenad. ska bara vänta på att tvättstugan ska öppna ( 8.00) så jag kan slänga i en maskin tvätt så är den klar lagom till att jag kommer tillbaka :) sen blir det lite städ och om vädret håller i sig så ska jag slänga mig i brassestolen och få fram färgen igen och ytterliggare några maskiner tvätt..ringa planeringen måste jag också göra och tigga om lite ledighet i helgen! ska jag ta söndag eller ska jag söka ledigt både lördag och söndag? hmm...kanske bäst att bara ta en dag så man har lite ledighet kvar på kontot..

nä nu öppnar tvättstugan ! hejja hejja


later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0