morsning götet

jaha då var man mätt igen då, hotellfrukost är aldrig fel :) hoppat i uniformen har jag också gjort, ska strax göra det jag egentligen är här för..JOBBA! undra hur det ska gå..ja åker ju aldrig på denna sträckan och jobbar så biljetter och stationer har jag ingen vidare koll på måste jag erkänna..men men det löser sig ! kul att lära sig något nytt :) går det inte som man tänkt sig så är det bara att lägga på leendet och låtsas som det regnar..hur fel kan det bli lixom..ska dessutom bara jobba 4 timmar så det ska jag nog kunna överleva !

är hyfsat utvilad faktiskt trots att jag kom hem halv 2 i natt. jag vaknade till och med innan klockan runt sju tiden. Igår drog jag och Karin till Vasa och satte oss på något mysigt stället..hon drack öl jag drack.....VATTEN ! :) lite väl jobbigt bara att killarna bredvid oss vid bordet bjöd på tre shottar MEN jag tackade artigt nej varje gång trots att det tog emot..Karin däremot hon sänkte sina utan problem :) där efter drog vi in till Avenyn, försökte hitta stället där David och gänget satt men med hans dåliga beskrivning och Karins lokalsinne ( skyller inget på mig själv, jag är fakiskt inte här i från hehe ) så blev det utan vidare resultat..Karin och jag drog till lilla London i stället och hon sänkte nån öl till och jag ett glas isvatten :) sen till slut mötte vi upp David och hans ''backa gäng'' men det var bara en snabbis, det kom ett ösregn och dom skulle dra vidare ut men jag, jag tog faktiskt en taxi och åkte hem..var ju ändå blöt, nykter och skulle upp och jobba idag..hade en riktigt trevlig kväll utan alkoholen men jag måste erkänna att den hade varit roligare med, så är det bara :)

nu måste jag packa väskan och bege mig ner till stationen..Halmstad here I come !


Karin och jag samt david och joakim som vi mötte upp senare under kvällen..denna bilden är från förra helgen jag var här och kanske inte den vackraste..men men :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0