new moon

färdigjobbad och även idag skiner solen på mig :) blev en halvtimma försenad på jobbet idag på grund av en personpåkörning tidigt i morse utanför hässleholm..som tur var så var det inte där jag skulle åka..skönt. nu är jag alltså hemma och även om vi blev 30 min sena så är jag nöjd, skulle ju egentligen jobbat 7-17 idag . tackar Conny för det :)

nu ska jag vika lite tvätt sen gårdagen och försöka stuva in det i mina garderober. sen blir det ut i solen och läsa min bok New moon. köpde den när jag var ute och reste, läste ut den första men denna hann jag inte avsluta och jag tog upp mitt läsande igår igen när jag låg ute i solen och blev precis som sist, helt fast i boken ! SÅ BRA ! plus i kanten är att jag övar min engelska med eftersom jag köpte boken utomlands. måste verkligen se eclipse snart också. har velat det ett tag nu men det har inte varit bioväder dom dagarna jag har haft tid..


ÄT MIG ! ;)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0