nytta och nöje

idag har jag pendlat mellan brassestolen och tvättstugan :) perfekt att steka lite medans maskinen kör ! så nu har man fått tillbaka färgen igen :) käkade nyss lite lunch/middag..keso och vattenmelon.. vadå smidigt ;) och GOTT !! har även druckit min sista detoxdryck för denna gången och nu ska jag ner till sista maskinen i tvättstugan sen blir det träning ( har även idag lite träningsångest för detta är också megajobbigt pass, Bosu med Ulrika, hejja..gött när det är över i alla fall ) för att sedan möta upp Frida och ta en fika i kvällssolen ! ljuvligt, äntligen fick vi lite sommar igen :)

ringde föresten planeringen...tyvärr tyvärr, blir nog inget ledigt i helgen.men jag är vin sugen..kanske kan ta några glas ändå ;) ska se om jag kanske kan byta till mig sovmorgon på söndag i alla fall..well well .. nu blir det alltså jobb torsdag fredag lördag söndag OCH måndag..urk!


mums..jag har dom 3 senaste dagarna blivit beroende av vattenmelon !


later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0