onormal

jag fattar inte vad mitt problem är..har sovit 4 timmar i natt och nu jobbat 9 jobbiga timmar men ändå sitter jag här i soffan och har inte ro till att bara vila eller sitta hemma..det kryper i hela mig ! panik panik panik!
usch, jobbig kännsla. speciellt när jag inte har en aning om vad jag vill göra. hungrig är jag inte heller. hag jag inte varit på hela dan. idag är en konstig dag! jag är helt upp och ner..

kvällen igår var i alla fall lyckad till en början.. jag och frida pimplade lite drink hemma hos henne innan vi gick ut och delade på en pizza och en flaska rose'. sen heltplötsligt blev vi bjudna på en flaska till av killarna vid bordet brevid. snällt tänkte vi MEN sen.....fy...vi blev ju inte av med dom och riktigt dryga var dom. dom ville diskutera jobb, religion och radioaktiva grisar i tyskland (?!) en fredagkväll lixom när jag och frida hade ''tjejkväll''. aspackade var dom också..tillslut gav dom upp och drog då drack vi upp flaskan och gick hem till Fridas och Jonatans place där jonatan hade lite partay med Filip och Andy..killarna var väl inte i nyktrasta laget och ganska dryga! tog sällskap med dom upp på stan sen, vilket tog typ 1 timma, en promenad som max tar 5 minuter egentligen.. men när dom drog ut gick jag hem.. kunde dock inte sova..somnade runt halv 3 nån gång och gick upp halv 7. jag borde vara död..men icke!

RASTLÖS !

hade det inte varit för jag ska jobba i morgon hade jag nog korkat upp en flaska vitt och satt på bra musik och dansatloss själv här hemma i lyan..men men..jag får komma på bättre tankar..

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0