pluggis

ångesten bara slogtill sådär..den om framtiden ! har massa att fixa och det går framåt. har prickat av lite saker från min lista men när jag gick hem från träningen, körde ett pass power training, så började jag fundera på studentlivet..när kommer jag dit? nu drar jag ju iväg kommer hem om ett halvår, kanske ett år..kanske trivs jag och stannar ännu längre? 23 år har man passerat..visst jag har sett mycket och restrunt en hel del, det jag har lärt mig och det jag har upplevt under tiden kan inget slå ! och jobben jag har haft/kommer ha är riktigt bra erfarenheter med utbildningar och stort ansvar så man växer som person... men just nu fick jag bara panik vad det gäller pluggandet..jag vill inte sitta där i skolbänken när jag är 30 och alla andra 19-21 typ..studentlivet är något jag vill vara med om, men jag vet ju inte vad jag ska bli !!!! nä nu grubblar jag förmycket..

lunch med frida nästa !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0