realisation

under tiden jag väntade på att Frida skulle jobba klart ( hon fick jobba över lite ) så var jag inne på Cubus, för det ligger bredvid salongen och där inne fyndade jag verkligen !! för 170 kr fick jag ett par shorts, en bikini samt solkräm :) perfekt ! jag kan ju inte handla höst och vinterkläder ( precis som förra året ) så jag får hålla mig till rean där det fortfarande finns lite lättare och luftigare kläder ! passar utmärkt för min plånbok med :) så jag är mer än nöjd. igår handlade jag ju after sun på rea också ! perfa :)

kom nyss hem..jag och Frida gick ju och käkade..kycklingfile med tzatziki blev det, mumms !! vi satt och käkade och pratade i lite äver två timmar.. riktigt skönt. nu ikväll blir det bara lugnt. känns som ALLA ska på fest och kräftskivor hit och dit men jag ska fasen dricka vatten, kanske lyxar till det med kolsyra i ;) blir kanske filmkväll med Frida eller så myser jag själv här hemma. kan vara skönt det med ibland. tända ljus, choklad och en bra film ! härligt att lyan är städad också, då kan man verkligen bara koppla av..kan behövas i dessa stressade tider. Pratade med pappsen innan i telefon också. han grattulerade mig till jobbet och sa att han tycker jag gör helt rätt att jag tar chansen.. känns skönt att han står bakom mitt beslut om att dra utomlands och jobba och att jag har sagt upp mig från jobbet och allt..han var lite skeptisk innan men nu förstår han mig. känner mig lite lugnare nu efter hans samtal :)

nu ska jag kolla reprisen av förra veckans The Hills, I löööve ! missade det förra veckan för jag tränade..passar mig perfekt här i soffan :)


inte så bra bild men detta är mina kakigröna shorts som jag köpte idag, höga i midjan och svart skärp, 60 kr på rea :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0