rock that body

sicken seg dag !

Powertrainingen var så jobbig att jag höll på att spy ! det satt fint med en thaibuffe med Frida och Sophie efter det kan jag säga, var hungrig som en varg ! annars har jag inte uträttat så speciellt mycket annat idag..köpte nya gardiner, kände att jag behövde shoppa något för att få upp humöret lite men när jag kom hem och hängde upp dom blev jag bara missnöjd och fick plocka ner dom igen..suck..sen bokade jag tåget upp till Stockholm på torsdagnatt..kommer vara sjukt sliten när jag kommer fram 06.00 på morgonen och ska på intervju hela dagen men det är ju bara att bita ihop !

nu ska jag snart iväg på ett trippelpass ( 35 min pump + 35 min core +35 min spinning activio)..jag velar fortfarande..är ju redan sliten i ben och rumpa sen Powertrainingen så jag funderar på att skippa spiningen och byta ut det mot lite promenad i stället.. men är ju så GLAD att träningschemat har dratt igång igen så man vill ju gå på ALLT :)

nä nu måste jag bytaom..

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0