sail away

idag har man mått som man förtjänat ! direkt efter jobbet igår drog jag och frida och käkade gott och tog en kall öl för att fira ledigheten , sen komm Jonatan och grabbarna och beställde in öl och shotts till alla, då var klockan bara 3 på dan..jösses sen blev det bara galnare ju längre dagen gick..det blev en sväng nere på sailet men efter en stund kände jag att jag kanske hade fått lite väl mycket av det goda och slängde in handduken och gick hem ! bra gjort tycker jag faktiskt  :) idag som sagt har man kanske inte varit på topp, trodde verkligen inte att jag skulle säga detta men nu är jag fest sugen igen..hehe..så nu har jag hoppat i min lilla svarta och sattpå mig klackarna..drar till Frida och Jonatan för ännu ett sjöslag.det är ju bara sailet en gång om året ! hejja :)


trodde aldrig att jag skulle kunna bli såhär pigg idag !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0