sega ben och 3 gäddor !

idag är dagen då jag MÅSTE checka av massa saker på min ''att göra'' lista..verkligen MÅSTE ! skulle börjat dagen kl 06.00 med ett spinningpass men mina ben var tunga som bly efter gårdagens träning så jag insåg att nä, jag får dra täcket över huvudet en stund till. sen skuttade jag upp kl 7 och tog en promenad i stället. benen va segare än segast men jag tog mig runt. det roliga var att vattnet låg helt stilla idag, här inte till vanligheten här i karlskrona..när jag gick där vi havet såg jag 3 gäddor ligga och lura !! 2 av dom var små och säkert bara på något kilo men den tredje var en riktig biff på säkert 3-4 kilo ! skit äcklig ! jag hatar fiskar..

detta var morgonens rapport !

nu blir det tvättstugan, lite viktiga telefonsamtal och sen är det powertraining kl 11.30..bara att bita ihop med segaste benen och tänka på att jag har en god lunch på stan med Frida , som är barnledig några timmar idag, att se fram emot :)



brossan är lite tuffare än mig när det gäller fiskar ! skulle inte ta i denna frivilligt ! blää


later


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0