s(k)öndag

detta kan nog bli en härlig söndag trots allt..igår när jag pratade med Frida så funderade vi på vad i hela fridens namn vi skulle göra idag, en söndag när man är ledig och inte bakis .. jag har i alla fall varit ute på en morgonpromenad i en och en halv timma i STRÅLANDE SOL nu :) hur underbart som hellst. Har precis tryckt i mig en halv melon och lite keso till frukost men nu börjar jag bli lite rastlös men ska spendera en liten tid här vid datorn samtidigt som jag kollar på nyhetsmorgon. En söndagsfika är bokad med Frida lite senare och några av affärerna är öppna här i stan idag så det kanske kan bli lite shopping med och i afton är det träning i vanlig ordning !

Så jäkla skönt att vara LEDIG och bara göra det man känner för :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0