snälla SJ

igår var det som sagt en riktig vetlanda dag..fika på cecil, jag tog två chokladbollar (!) dom är ju så små man käkar ju upp en på två tuggor..hehe.. sen blev det lite shopping faktiskt, en lågklänning och en ljuslyckta..sen vankades det fotboll på Vallen och efter det taco- filmkväll hos Ida :) och jag är fortfarande mätt. vi hade ALLT som hör taco till. ostships, chips i ugn med ost på, guacamole, het sås, köttfärs, bröd , grönskaer, gräddfil ja you name it ! vi tryckte i oss tills vi mådde illa, sen kom godis skålen fram också..urk..men ack så gott ! det spelades Alias, jag hatar egentligen att spela spel men detta var ju riktigt roligt, kanske för att jag och Ida ägde och slog anton och Henrik med 34 poäng..hehe..sen blev det skräckfilm som kanske inte var den bästa men helt ok ändå.. är som sagt fortfarande svullen och mätt sen gårdagen men mamma har påls limpa, edamerost, smör och mjölk hemma..det är ju inte var dag det dukas upp sånna godsaker så jag lär ju trycka ner allt som går :)

kollade precis biljetterna hem till karlskrona..slutsålda..bra, kul, smidigt.. well well..ska ta mig till nässjö sen ska jag försöka lifta med SJ med mitt tjänstekort och hoppas på att dom låter mig åka med till alvesta sen kan jag har biljett där i från och hem för det fanns och kostade bara 125 kr..så förhoppningsvis kommer jag hem idag för en billig peng om mina kära SJkolleger släpper på mig på tåget gratis idag..jag brukar faktiskt ALLTID ta med deras personal på mina tåg om dom vill lifta..men det är ju jag det..SJ är ju SJ...

vi får se hur det går..spännande! hem vill jag i alla fall så fort som möjligt. det vankas träning :) äntligen har lokomotion fattat att man faktiskt vill träna på söndagar..innan erbjöd dom 1-2 pass, orftast tråkiga pass dessutom..nu har dom en hel hög att välja på :) gött, för det finns ju ändå inte så mycket annat att sysselsätta sig med på söndagar, om man inte har besök av ågren och ulrig vill säga..hehe..men det har ju inte jag idag eftersom det blev en vit helg ! känns bara bra faktiskt, vi hade ju trevligt ändå :)

dags för frulle, sen gosa lite med katten, umgås med mor och tillslut försöka lifta hem..håll tummarna..


fotboll på Vallen :)


tacos MUMS !

later

~L.E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0