sol i hjärtat

att lite sol kan göra så mycket, humöret är på topp och livet känns lite enklare :)

jag somnade en timma när jag låg ute i gräset och läste..ljuvligt ! sen blev det en snabb dusch och sen mötte jag upp Philip för lite käk på stan i solskenet. har även uträttat lite ärenden t ex köpt mig en ny kalender..släpade med mig Philip och kollade på ett ANTAL kalendrar och han fattade nog inte riktigt varför jag inte bara kunde ta en..kalender som kalender lixom..men icke ! jag vill ha den organiserad på MITT vis och jag hittade en till slut som passade mig i smaken...helsvart och kanske lite tråkig men enkel och bra .. nu blir det nog en kvällspromenix längs havet. vilar musklerna lite idag dom fick så dom teg i går kväll och det känns idag.. gött :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0