Spa

jag samlade lite krafter och sprang ner till Hemmakväll och lämnade in gårdagens film och köpte mig lite choklad, urk, har blivit mycket av det i helgen känner jag..skönt med måndag i morgon , då är det lite ordning och reda med maten igen :) skulle hyra en ny film men orkade inte välja, var så utplockat också eftersom det var en regnig söndag kväll...så jag hade lite SPA här hemma i stället med lugna favoriter på soptify, choklad, hårinpackning, ansiktsmask, varmdusch, krämer och jag plockade faktiskt mina ögonbryn (!) det händer typ en gång i halv året! dom är inte så buskiga av sig och dessutom jätte blonda, speciellt nu på sommaren, så dom gör lixom inte så mycket väsen av sig..men idag plockade jag alltså bort några överflödiga strån, aj, ont när man inte är van men vill man vara fin får man lida pin :)

nu ska jag hoppa i sängen för lite skönhetssömn också..
jobb i morgon igen..men skön tid 6.30-14.30..den hade jag kunnat jobba varje dag..helt normal tid! mer sånt tack..när jag är klar i morgon kan jag klappa mig själv på axeln, då har jag jobbat 9 av 10 dagar..phuu...sen har jag bara glidarpass resten av veckan! lovely

god natt

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0