sunny side

idag var det inte så tungt att gå till jobbet för jag vet att i morgon är det äntligen FREDAG och sovmorgon ! behöver ''bara'' ställa klockan på 6.30 jag kommer ju vara piggast i stan :) ute är det kanon väder..låg ute i brassestolen en sväng efter jobbet men det är för varmt där nu..vet inte riktigt vad jag ska göra..rastlös i vanlig ordning..alla andra jobbar eller är upptagna. lyan är ju städad och jag har faktiskt inte så många måsten att göra..faktiskt inga alls när jag tänker efter..typiskt när man har tid över lixom. drar nog ner på stan en runda, fixa något att käka och lämna in filmen jag och Frida såg i går kväll, Make every day valentines day..ganska bra faktiskt. men inte i klass med skräckisen jag såg i lördags :)

ååhh..nu kollade jag på klockan också..den är bara 3 ! vad ska jag ta mig till heeeeeela dan som är kvar? ! behöver ju inte lägga mig efter barnprogramen idag som dom andra kvällarna..jösses..jag har några timmar att döda..



nä nu drar jag ut i solen...förresten, dom som spådde vädret inför idag hade ju inte ett rätt, vad tjänar dom i månaden egentligen?! enligt nätet, tidningar och tv skulle det bli regn idag! aja..skönt att dom hade FEL :)

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0