sweet

tänk om alla arbetsdagar kunde vara som denna ! lagom med folk, härlig lokförare, skippade rasten och slutade 1 timma tidigare och kommer hem 9.30 och är klar för idag..kan jag behöva eftersom jag vet att det krävs en stor kraftansträngning i helgen på jobbet! aja den dagen den sorgen, alltså i morgon...

solsken även denna dag. ska strax ut i brassestolen och läsa lite om mina heta vampyrer igen, snart är boken slut..får nästan gå och köpa 3an också då..men kan man köpa den på engelska här i sverige med? när jag redan har läst dom andra på engelska så kan jag ju lika väl fortsätta, jag tappar nog lite av kännslan annars har jag fått för mig ..fråga mig inte varför..


tar nog med mig denna ut också ;) mums

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0