upp som en sol ner som en pannkaka

har varit seg idag och inte orkat kladda här i bloggen men nu efter en timmas promenad så fick jag lite krafter..tur det för om en timma ska jag dra och träna mördarpasset crossfit som är ganska nytt. jag har ju varit på det en gång tidigare och då kunde jag ju inte gå sitte eller stå på typ 3 dagar.hehe..har lite ångest inför kvällens pass måste jag erkänna men det är bara att dra dit, bita ihop och sen efteråt kommer det ju kännas fantastiskt skönt :)

har hunnit jobba en sväng i ottan idag 5.30 - 10.30 samt städa undan lite grejer här hemma och gå på stan med Frida och dom små :) hittade även glada nyheter på min mail! jag hade fått inbjudan till intervju uppe i stockholm till Fritidsresor..hurra ! jag har skickat in mitt CV till dom angående tjänster i höst och vinter.. sedan har jag gjort 2 tester med massa frågor på webben som jag gick vidare från och i fredags gjorde jag en telefonintervju på engelska (ganska nervöst och lite av en plåga) och idag fick jag alltså svaret att jag hade klarat även denna ! :) nu är det en rekryteringsdag uppe i stockholm på engelska som gäller MEN mitt jobb sa idag att jag inte kan få ledigt i höst och vinter ......

så vad gör man nu? ska man åka upp på intervjun i alla fall ? känns surt att lägga tid och pengar på det när man ändå inte verkar ha en chans att få ledigt i vinter i fall man nu skulle lyckas att norpa åt sig en tjänst, vilket dess utom också känns näst in till omöjligt..dom har intervjuer hela denna, nästa och nästnästa vecka så man är ju inte precis ensam om att söka! blev nöjd över att jag har kommit såhär långt i alla fall, nu vet jag dock inte riktigt hur jag ska göra..säga upp mig på mitt jobb jag har nu känns lite osmart...

well well..nu har jag annat att tänka på.. överleva kvällens träningspass ;) hehe, urk !

later


~L.E


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker självklart att du ska åka på intervjun iallafall! det verkar ju skitkul. puss

2010-08-02 @ 22:00:40
Postat av: Johanna

Hej hallå :)

ska snart ringa den telefonintervjuen som du gjort och är dönervös för den! hur var den? kommer du ihåg några frågor? Svår engelska?



så tacksam för svar!

/Johanna

2011-01-19 @ 09:20:48
URL: http://johannaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0