vackert Sthlm i soluppgång


tröttast i sverige och ser ut som något katten har släpat hem..överfullt nattåg gör en inte till miss universum precis men jag får rätta till det som går efter min frukost..sitter på centralen nu och har precis käkat klart min frukost för 95 kr, en stor fralla och en kaffe ! ja det var vad jag fick för pengarna men gott var det :) borde sitta här och plugga lite men jag sitter mest och kollar på folk. inte var dag man är i huvudstaden ju ! nervositeten har inte kommit än, den körde ett rus över mig i natt på tåget..nu är jag lugn, oroväckande lugn..men det är ju 2 och en halv timma kvar tills jag ska vara på plats så nerverna kommer nog börja spöka. fundera på om jag ska ta pendeln och följa vägbeskrivningen jag har fått i mailet eller om jag ska lyxa med taxi..det senare allternativet är lockande!

nu känner jag att jag börja piggna till också efter kaffet och frallan, energin kommer smygandes :) behövligt !

önska mig lycka till, jag har en lååång dag framför mig !


over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0