ZzZzZ

i natt sov jag nästan 10 timmar !! 22-7.45.. pappa sa att det märktes att jag hade sovit ut rejält.. jag var tydligen en lite trevligare dotter nu än vad jag var igår kväll..hehe..jag var ju helt slut..har avnjutit en stor frukost med pappsen nu och ska snart hoppa in i duschen.

idag blir allt precis som det var förr här hemma i Vetlanda. Fika på Cecil med Ida och Anna :) sen blir det fotboll borta på Vallen, hemmaplanen..saknar mina fotbollstider endel faktiskt ! ska kolla på när Anton ska dominera ;) sen blir det taco och filmkväll hemma hos Ida i sällskap av anton o henrik tror jag..precis såhär ska en lördag vara här hemma när det inte vankas utgång !

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0