farmor <3


Förkrossad efter beskedet att farmor gått bort..beslutade mig att ta hem till sverige ! har varit hemma 1 dygn , varit på begravning, träffat vänner + familj och shoppat ! sitter med gråten i halsen på tåget nu på väg ner hem till egypten igen..har en skitresa framför mig och jag tvivlar på att jag och väskan kommer komma fram.. 3tågbyten + masssa snö och kyla + 3 flygbyten med snökaos  + bilfärd från flygplatsen hem i ca 3 timmar med hagelstorm i egypten...känns inte bra det här ! men allt resande är lätt värt det, jag hade ångrat mig resten av livet om jag inte hade åkt ehm till begravningen, festade 3 dagar i rad nere i egypten för att inte gråta, så kan man ju inte ha det. nu har jag gråtit av mig lite hemma i sverige och hoppas att det blir bättre..det enda roliga med begravningen var att jag fick träffa min kusin steffi som jag inte har träffat på över 15 år men vi har lite svaga minnen av varandra när vi firat jul i hop och lekt tillsammans i karlskrona om sommrarna när vi var små :)


håll tummarna för att jag kommer hela vägen fram ner till Marsa Alam så jag kan fira nyår !!

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0