high five !!

fy f*n så gött !!

idag har varit en utav dom stressigaste dagarna här nere och med flest klagomål som har regnat över mig, pooler som inte fungerar, bokningar som strular med mera med mera MEN det har gått super duper kalas finemang! Har inte suttit ner på hela dagen och inte heller ätit men vad gör väl det ??!! gästerna är i alla fall glada...haha :) 

idag hade jag bestämt mig, inget skulle stoppa min dag, INGET !! hade allt detta hänt igår hade jag brytit ihop men idag var jag starkare än starkast och hade samlat krafter innan jobbet och visste att det var dags att tugga taggtråd!! när jag väl har bestämmt mig så har jag..

jag klappar mig själv på axeln och är så jäkla nöjd med min dag och lika så är gästerna !!

hurra hurra, I made it !! :)

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0