I MADE IT !!

Igår natt hade jag min första stora historieutflykt till Luxor!! Jag har pluggat gudar, faraoner , egyptisk historia och tempel som en tok och nu var det upp till bevis.. 20 timmar jobbade jag, vi åkte lite innan 03.00 på natten och kom hem igen vid 23.00 på kvällen..

jag har sovit som en prinsessa i natt kan jag säga..längesen jag var så trött! Utflykten gick kalas, visst den kunde gått bättre men med tanke på att jag bara har varit i Luxor 1 gång innan och studerat så är jag helnöjd! gästerna var också nöjda och undrade hur många gånger jag hade varit i Luxor eftersom jag verkade kunna så mycket ;) wiihhoooo ! när jag sa att detta var min första egna utflykt dit blev dom allt imponerade !! :)

nu ska jag slänga mig vid pooooolen heeela dagen lååång !!

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0