jul i öknen !

åååhh vad jag är glad..mina julkort jag har skickat hem till sverige har kommit fram i tid :) wiihooo !! jag har definitivt inte glömt er där hemma, hoppas ni förstår det <3

idag är det julafton och julkänslan lyser med sin frånvaro ! solen däremot den lyser för fullt :) har minglat lite med tomteluva bland gäster vid poolen och delat ut godis och nu fortsätter det med jobb resten av dagen och mellan varven hinner vi fira lite jul med gänget här nere..vi har nyss käkat jul lunch...kyckling o ris..hmm..men men! ingen skinka i år inte !! så njut av skinkan där hemma, det hade jag gjort !

julgröt, pepparkakor och lussekatter har jag ätit i alla fall som vi har lyckats få ner hit till teamet ! men som sagt ingen julkännsla ! så är livet..jag har många jular framför mig som jag kan fira där hemma :)

från mig till er

GOD JUL !!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0