sr.se/p3

lånade hem internet från office igår kväll igen eftersom jag var tvungen att plugga plugga plugga PLUGGA !! meningen är att jag ska hålla i historieutflykten till Luxor i 2 dagar som ska gå i natt kl 02.30 !! vet ni hur mycket det är att lära sig om faraoner, gudar och folket som levde för över 3000 år sedan?! jösses...det bästa är att vi inte har tillräkligt med bokade så turen blir inte av !!! :) om det inte är typ 6st som bokar in sig idag, hoppas hoppas hoppas INTE !! jag ska inte sälja någon tur dit i alla fall ;)

jag ska rekomendera alla gäster att åka ut på snorkling i stället och spana efter hajar ;) nä skämt å sido hoppas verkligen inte turen blir av för jag känner mig inte redo för fem öre! har lixom varit i Luxor 1 gång innan så jag känner mig helt oförberedd..och vad det gäller hajarna här nere så behöver ni inte bekymmra er för mig, jag var ju ute och dök i lördags och då syntes det inte en haj så långt ögat kan nå. vad jag har hört från våra dykarkollegor här så kommer hajen som sätter skräck upp i norra egypten inte att orka simma hela vägen ner hit + att vattnet är varmare här nere så han trivs inte lika bra här + vi har så mycket delfiner här nere och hajar och delfiner brukar oftast inte trivas i samma område !! well well..vi får väl se om man får ha sina armar och ben i fred i helgen, det blir nog lite dyk då igen när jag är ledig :)

nu ska jag sätta lite fart här hemma, ska strax iväg och käka frukost på hotellet och sen dra vidare till mitt favorit hotell Resta Grand, där jag är ansvarig för servicen för våra svenska gäster, betyget över hur nöjda gästerna är på mitt hotell än så länge är 4.13 enligt våra undersökningar, av 5 möjliga , så jag är nöjd med min insatts men ju närmre 5 desto bättre så idag ska jag dit och försöka charma dom ordentligt :)  njuter för tillfället av svensk radiokanal genom datorn, jäklans gött, det var 2 månader sen jag hörde svearadio !!
heja P3 !! :)


nyvaken Linda på balkongen :) nu ska jag hoppa i uniformen i stället !!

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0