upsidedown

Några konstiga dagar har passerat med tankar och drömmar om sverige + snö + alla nära och kära där hemma ! 1:a dec var en klump i halsen och en hemlängtan jag ALDRIG i hela mitt liv har kännt ens en bråkdel av någonsin.. förra årets resa, ensam, på andra sidan jorden, inte ens det gjorde att jag längtade hem, tvärtom, måste erkänna att dom gångerna jag då tänkte på Sverige var lätträknade och kan nog samlas på en hand ! men nu, denna veckan hände något konstigt.. har tänkt på mina vänner där hemma och bara önskat mig hem till ett fik, en koppkaffe och tjejfnitter  !

well well...allt är bara bra här nere egentligen, vet inte vad som flög i mig! nu ligger jag helt utmattad i sängen och borde studera info om Luxor. om vi har tillräkligt med bokningar inför veckan som kommer så ska jag ha en 2dagars historieutflykt till Luxor !! okidoki...jag har inte en aning om hur jag ska reda ut detta..stress till tusen! inte mycket tid för att studera, nej nej..har visserligen varit ledig idag men har varit ute och dykt..nu är det bara 2 dagar kvar på dykarkursen :) känns ju kul...mindre kul att jag har jobb nu varje dag fram till onsdag då jag ska vara förberedd för utflykten. hade känts bättre om jag hade information som jag kunde läsapå, men eftersom detta är en ny destination så har vi inget sånt skrivet än. KUL...har varit i Luxor EN gång innan! lycka till... dags att börja googla lite kanske? hmm....

aja, dykningen idag gick i alla fall kalas och jag klarade dagens alla tester !! :)
och igår hade vi öl+pizzakväll hemma hos mig och kollade på sunes jul innan vi drog och bowlade :)
så livet leker här nere,  fast ni där hemma spökar lite i min hjärna då och då !! saknar er <3


från dykningen idag :)

hörs !
time to study !!

~L.E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0