3 ynkliga ar

3 ar sedan jag var har och jag kanner knappt igen mig ! nar jag kom hit idag till ko samui sa var det ju dax att leta boende. strosade runt har pa gatan och undrade om jag verkligen hade hamnat ratt, visst sist jag var har sa var jag och anna nog bara har kanske 2-3 dagar for vi gillade inte stallet sa speciellt mycket men lite borde jag ju kanna igen men icke. jag kande mig helt lost. jag gick in till ett stalle om sag mysigt ut och nar dom val visade mig rumet sa insag jag att det var samma stalle som vi bodde pa sist , rummet bredvid faktiskt :) men nu hade dom byggt om massa och har pool och grejer sa jag kande allvarligt talat inte igen mig ! galet.

aja i morgon ska jag ta in pa ett annat stalle som ar lite billigare, dar aven Lina och Anna kommer bo :) mitt pa bargatan sa det kommer bli livade natter framover..hehe.. och jag ar laddad till tusen nu efter min lilla ''halso vecka'' pa koh tao. kan till och med ha mina jeans shorts nu utan att behova dra in magen :) tank vilken skilnad det gor nar man avstar fran alkohol och socker !! :) men snart lar val shortsen vara tranga igen eftersom
MAT...mums. jag ar faktsikt vralhungrig. har inte kakat sen kl 8 idag pa morgonen, har ju rest hela dagen och sen var jag ju tvungen att kila ner till havet en svang och bada nar jag kom hit och sen kollade jag faktiskt pdet vankas skandinavisk festival har sa det lar drickas och atas gott...
a film, for jag har tv pa rummet, sen lyx ar jag inte van vid men nu ar klockan halv 7 sa det ar hog tid att bege sig ut pa jakt efter foda. mc donalds och burger king och starbucks ligger precis vagg i vagg har ( har blivit sa jakla turistigt har sa det ar inte klokt, men pa ett satt gillar jag det nu eftersom jag har spenderat en vecka ute pa lugna koh tao , sa har kan jag nog spendera nagra dagar men sen kommer jag nog fa panik och maste forflytta mig till nagot mindre turistigt) men jag ska nog avsta fran skrapmaten, har blivit helt beroende av groncurry med kyckling gronsaker och ris..MUMS !! nu maste jag kila...matdax !! :)


ศใฎ

Kommentarer
Postat av: Anna

Ne koh samui va ju inte riktigt vad vi hade tänkt oss men utelivet va ju helt ok förrutom att dom stängde kl 1 eller va det va nu igen? ha det super.

Kram

2010-02-23 @ 14:41:22
URL: http://annastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0