froken eriksson ar pa vag tillbaka, tillbaka for att stanna!

josses. aldrig har jag varit sa trott som foregaende dygn. jag sov nog 20 timmar av 24. jag var helt slut i kroppen. magsjuka tarpa krafterna, men idag pa morgonen vaknade jag pigg som en larka och ska sa forbli nu hade jag tankt. lappen borjaroxa laka nu efter att ha blivit helt sondertrasad efter snorkling och solning. gottgott. idag har vi var sista kvall har pa gilioarna och vi tankte ta oss en ol och kolla pa solnedgangen jag och Kristin. sen bar det av tillbaka till Kuta i morgon,finnarna kommer pa fredag,perfekt for da far jag salskap for kristin drar till bankok da. jag drar dit pa mandag.langtar faktiskt! bali ar bra men jag vet att thailand ar battre ;) men bast ar anda.......ja ni vet nog vad jag kommer saga Australien saklart ;)

over and out!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0