gili

befinner mig   fortfarande pa underbara gilioarna. har flyter dagarna forbi och manga timmar spenderas pa  den kritvita stranden och i det kristalklara vattnet. Ikvall blir det fest igen. ska snart ut och kaka med Kristin, hon har dock varit magsjuk hela dagen och legat inne sa vi far se om det   blir 2 blondiner som dansar loss ikvall eller om jag far skota den delen sjalv. eller sjalv lar jag ju inte vara for dom finlandska killarna som jag traffade i Kuta for nagra dagarsedan har antligen kommit hit :) dom  flog pa mig och la sig i en stor hog over mig idag pa stranden. jag blev helt paff men glad :) kanns som vi ar lite av en familj eftersom vi bodde pa samma hotell innan och var ute pa middagar och drack ol osv :) och ni vet val forresten att jag ar halvfinsk :) nu vet ni i alla fall..

fick forresten svar fran mitt jobb idag om jag kan stanna langre an vad jag planerat pa min resa, svar JA OM jag tar ut 2 veckors semester ! :( och det har jag inte sa stor lust med. jag vill ju ha semesterdagarna till sommaren. suck! jag skickade ett mytt mail och fragade snallt om  dom inte kunde  ge mig mer tjanstledigt i stallet..hoppas hoppas !!!annars maste jag vara hemma senst 14 mars..VILL INTE VILL ITNE VILL INTE !!! na nu blir det kak och drinkar. finns ett stalle har om  serverar drikar for 10kr stycket. helt galet men helt i min smak! skal :)

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0