NEJ NEJ NEJ NEJ !!!

utgangen blev installd igar, hor o hapna!! kristin madde helt kasst och efter middagen foljde jag med henne hem till hennes och kollade pa film. jag tankte att jag kunde ga ut sen efter filmen och mota upp finnarna. men vad hander? jag somnar halv tio och vaknar typ lite efter tio och ar held dod. jag gick hem och la mig. men innan jag kunde krypa till sangs fick jag jaga lite spindlar, myggor, odlor och kackelackor..bor man for 40 kr natten sa ar det vart det..haha! ;) men det blir nog bara 1natt till dar sen ska jag nog lyxa lite igen.

natten var i alla fall hemsk. dromde att jag var hemma i sverige, skit sur for det regnade och snoade och var jatte morkt. jag var helt deppig. ingen var glad att se mig igen, inte ens mina foraldrar och jag ville bara bort bort bort...grat och grat. usch! och jag vet varfor jag dromde som jag gjorde i natt. jag borjar fa stress over att aka hem. det ar snart. eller snart ar det inte men for mig kanns det som jag inte alls har lang tid kvar ute pa resande fot eftersom jag snart ska bege mig till sista resmalet , Thailand....

inte mycket gladare idag blev jag nar jag kollade min mail nu. hade fatt svar fran jobbet. jag far INTE forlangd tjanstledighet utan maste ta ut semesterdagar ( = ingen semester i sommar) men det spelar ju anda ingen roll eftersom jag aven fick veta att jag har fatt semester dom 3 forsta veckorna i JUNI !!! precis som forra aret. och vem fan vill ha semester da??!!! gaahh,,, sen fick jag reda pa mitt shcema. inte heller nat som passade mig. jag jobbar fel helger och har nagra kvallstider per manad.. usch usch usch.. JAG vill verkligen INTE komma HEM !!!!!!! inte nog med att man redan har angest for att aka hem nu har man jobbtider som inte passar.....blaaaaaaaaaaaaaaaaa! och det enda jag kommer fa hora nar jag kommer hem ar : - Linda du ska inte klaga, du har varit ledig nu i nastan 5 manader...... KUL

Detta var dagens klagan.. forlat for ett pissinlagg men ar verkligen INTE pa humor idag, hatar jobbet mer an nagonsin. nu ska jag hoppa i havet och komma pa battre tankar!

over and out

~L.E

Kommentarer
Postat av: Team Sweden

Favorit Linda,



Gnäll inte unga mö. Själv har man precis kommit till Göteborg och suttit på ett flertal plan, flygplatser etc i cirkus 48h... Saknar dig och det känns helt sjukt att skriva med åäö igen. Nej usch för Sverige vill tillbaka till OZ!

/Dave

2010-02-04 @ 07:04:37
Postat av: Anonym

Klaga så mkt du vill... Jag tycker iaf det ska bli kul att du kommer hem:) men det e tur att du inte kommer hem nu... Då hade du fått spunk!!!Som sagt ganska mkt snö och kallt!! Välkommen hem till våren:) Puss

2010-02-05 @ 12:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0