rastlos

det blev bara lite barhang igar i reggybaren. tjotade med lite folko ch tog nagra ol. vi kom i sang vid ett tiden. och idag ar det MULET !! suck. det gor mig oerhort rastlos. eftrsom jag har varit ute pa denhar on nu i over en vecka sa jag har ju sett allt som gar att se..sa nu fick det bli lite internet i vantan pa solen. kanske spricker upp runt lunch. det brukar bli sa har :) annars har det inte hant sa mycket. min trasiga kamera har helt lagt ner nu. sa det far bli att kopa yttterligare en ny. det blir sen i bangkok. nu platar vi med kristins kamera. min lapp ar forresten helt sodertrasad. den forstordes nar vi var ute och snorklade och nar vi har solat. den ar helt sarig och gor pissont, brand och uttorkad! tur man inte ska ha pusskalas!



vanta nu...ar det solen jag ser dar ute??!! joda..den ar pa gang :)

seee yaaa!!


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0