regn, wiiihhooo :)

detta ar inte likt mig, inte alls men nar jag horde regnet mot rutan idag pa morgonen sa kom ett leede pa mina lappar. perfekt dag att ha regn pa. en bakisdag :) jag hade dott om vi skulle dratt till beachen en dag som denna. det blev manga tio kroners drinkar igar.

vi borjade med middag pa ett favoritstalle med finnarna sen blev det en stor stark inne pa reggybaren och sen drog vi till Rudis dar det som sagt finns drinkar for 10kr, som hittat :) sista timman ar lite suddig men minnet hanger faktiskt med riktigt bra fran igar. minns aven att jag blev lite kans;osam dar ett tag, dom spelade  massa latar som paminner mig om australien och jag vill tillbaka, jag SKA tillbaka!! annars var det bara glada miner igar :)

nyss var jag och kristin och kakade pa favoritstallet igen :) dom lovade oss lite gratis dricka om vi kommer dit ikvall igen. saklart vi gor, maten ar smaskens, priserna  bra och gratis ol tackar man ju inte nej till! sen blir det fest pa reggybaren, Bob marley ska firas, hurra hurra pa hans fodelsedag :)

nu behover jag en cola.

later


uppradade i reggybaren, finnarna kristin och jag :)

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0