surfers !

LyCkA !!

vilken fantastiskt kul natt och vilken perfekt bakis dag !!

igar gick vi som sagt ut och kakade kottbullar finnarna och jag. efter kottbullarna blev det nagra drinkar, fler drinkar en ny bar, nasta bar och nagra drinkar till. det var inte meningen att vi skulle dra ut egentligen men vi hade sa trevligt vid middagen och det var sa harligt att bara sitta och snacka och bli lite smafnittriga! smafnittriga var vi dock inte nar vi vid 4 tiden kom hem till poolen, langt i fran..haha! dar blev det efterfest dar jag tydligen stod for underhallningen med sang och konster i poolen, vilet jag dock har lite svart att minnas idag..men men..hehe den bjuder jag pa :)

och igar efter nagra drinkar sa beslutade vi tydligen att vi skulle samlas vid poolen idag pa moronen kl 9 for frukost och sen dra och surfa..haha.. ingen var dar vid 9 som ni kanske forstar, men halv elva var vi dar och foljde planen vi hade smitt inatt. killarna hyrde vespor och skjutsade mig och Mirka ( finska tjejen) tillsammans med surfingbradorna till stranden. vi var livradda. haha..trafiken har nere ar ju galen och dom finska killarna lika sa. men mamma och pappa kan vara lugna for jag hade saklart hjalm :) mindre lugna blir dom om dom far hora att dom finska killarna hade ol till frukost..men men. vi klarade oss utan minsta lilla skrama :)

surfingen var dock inte sa lyckad. riktigt svara vagor, jag slangdes mest runt dar i vattnet och bikinin flog at alla hall och kanter..jag  bjuder finnarna pa den oxa ;) men surfa med min lapp var ju inte sa smart. kanns som den aldrig kommer laka..ar saaaa trott pa den nu. den varar och bloder och gor ont. aja vi hade en fantastisk dag pa stranden i alla fall, nar vi blev trotta pa att aka runt som om vi var i en tvattmaskin dar ute i vagorna akte vi till mcdonalds och kakade:) nu har jag sovit en svang och vi ska snart ut och kaka nat litet. men ikvall blir det vatten till maten ;)

life is goooood!





~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0